25 Nisan 2013 Perşembe

Boys Over Flowers Dizisinin 2. Sezonu var mı?


Gel gelelim bu duruma bugün çok  blog yazdım ama görünce de dayanamadım bu konuyla ilgili bir kaç yorum atayım dedim...Tuhaf çok tuhaf bizim milletimiz ..Bütün kore dizi çeviren ve ya yayınlayan siteler ısrarla yok deseler de bizim  millet   2. sezon var mı 2. sezon var mı deyip duruyorlar ...Bakın ben size anlatayım olayı olay şu  şimdi  japonyada boys over flowersin  aynısı yani   hana yori dango yayınlanmış ardından onlar 2. sezonda yapmışlar..Bu yüzden nete BOYS OVER FLOWERS 2. sezon dediginizde o çıkıyor çünkü  2. sezonu var dizi aynı.Bunun üzerine bir kaç yerde araştırdım okudum  KBS de  böyle bir plan yapmış yazılara göre zamanında ama hayata geçmemiş hatta 24 değil 26 olsun filan fişman böyle  şeylerde yazıyor çogu yerde...Şimdi düşünün  diger kore dizilerini genelde  2. sezonunda noluyor  oyuncular  konu her şey çok farklı oluyor yani yayınlansa bile büyük ihtimal  1. sezonun devamı gibi olmaz bence  onların tarzı bu oturmuş sistem.
Birincisi 2. sezon farklı olmalı  öyle bir sistem var ne hikmetse olsa bile 2. sezonu aynı nadir oluyor . İkincisi hadi böyle bir şey oldu aynısı oldu lee min ho  bi dizinin 2. defa çekilmesinde bulunmaz bildigim kadarıyla zaten bu yıl The heirs dizisi için anlaşmış ekimde dizisi başlayacak onu takip ettigim kadarıyla.Yine farklı oyuncular olurdu aynı yine tat olmaz ha birde  woo bin rolundeki arkadaş kim joon  askerden yeni döndü o da olmaz dizide.Bunu full house 2 de yaşadım 1 i izleyipte aynısıdır diye izledigimde farklı bir dizi izledim  ha tat aldım ama 1 le alakası yoktu bununda öyle olur.. Birde bu konuyla ilgili  dramafever sitesinde dalga geçmişler  onunda bir alakası var 2. sezon söylentilerinin ...Çogu kişi zaten çekim fotolarını bulduk filan diye  yazıyorlar .... Yani boşuna ümitlenmeyin dizi çekimi yok olsa bile  aynı dizi olmaz  umarım şu konu kapanır her yerde bofun 2. si var mı  diye yazılar  görmeyiz gerçekten görmekten sıkıldım ... :)


dipnot : Bu arada Boys over flowers aslında 2 sezonluk .. Ha ne diyor demeyin 16.bölümden sonra 2. sezon olarak dizi devam etmiş yani tek sezonda iki sezon gibi ayyy anladınız işte bende geçenlerde ögrenmiştim bu bilgiyi buraya yazmayı unuttum birde özel bölümleri var tabi ki BOFun
Boys Over Flowers Finale Special olarak aratırsanız googlede çıkabilir bölümler kaşınıza yalnız Türkçe alt yazısı oldugunu düşünmüyorum en azından ben bulamadım 5 bölümlük kısa kısa program halinde yayınlandıgını duydum büyük bir ihtimal kamera arkasını yayınlamışlardır flower boy next door dizisinin 2 partlık özel bölümü gibi oldugunu gördüm oturupta alt yazısı olmadıgı için izlemedim ...


Foto Kaynak : http://blog.dramafever.com/2013/04/photos-boys-over-flowers-2-filmed-in-secret/


işte 2 sezonun o vahim photoshop terk fotoları :D

Dikkat: Aşagıda olan fotografların hiç biri gerçek değil photoshoptur.Resimlerin orijinalleri farklıdır.














124 yorum:

  1. ben bu diziye bayılıyorum helede lee min ho :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lee min ho ya bayılmayan mı var hastasıyız dedeeeee :D

      Sil
  2. Hayallerimi yıktın Unni :( Ben 2. sezonu var sanıyodum. Ama bilgilendirdiğin için Komsaymidaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıkılmasın hayallerin :P bak Hana yori Hango ( japon versiyonu) 'yu izle izlemediysen 2. sezonu da var ayrıca animesi de var onu izleyebilirsin :) bu sayede 2. sezonunu da izlemiş olursun gerçi Kore'nin yakışıklılarının, güzellerinin yerini tutmaz ama neyse :p Rica ederim (:

      Sil
  3. ya I hear voice denen bir dizi var yeni çıkmış bilen varsa söylesin hangi kanalda hangi gün ve saatlerde çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yeni bir dizi 8. bölümü yayınlandı geçen hafta 16 bölümlük bir dizi
      buyrun :)
      Yayın Tarihi: 5 Haziran - 25 Temmuz 2013
      Yayın Günü & Saati: Çarşamba& Perşembe /Saat- 22:00
      Yayın Kanalı: SBS

      Sil
    2. bişey sorabilirmiyim yeni izlediniz dizinin adını söyleyebilirmisiniz acil :)

      Sil
    3. The Master's Sun, Good Doctor , Two Weeks , Adolescence Medley bu dizilere başlıcam bu hafta Adolescence Medley 1. bölüm yayınlandı diger üçü bu hafta başlıcak inşallah hangisini soruyorsun ki :)

      Sil
  4. le min ho hastasıyım bof izlediğimden beri ölüyorum bitiyorum. çocuk taş gibi maşallahh çok tatlı esmerr yakışıklı kariyerli.<3<3<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes önce bi lee minho hayranı oluyor ondan sonra başka kore dizileri izledikçe kpop dinledikçe kafasında hayran olacagı begenecegi ünlüyü seçiyor çogu kişinin böyle olmuştu tabi ilk oppasına sadık kalanda çoktur..Benimde ilk oppam Lee minho'ydu :D

      Sil
    2. Doğru söylüyorsunuz genel izleyici kitlesiyle baslıyor

      Sil
  5. Merhabalar size bir şey sormak istiyorum. 25. bölüme kadar geldim ama dizi çok saçma biyerde bitti, daha çok yayın yarıda kesilmiş gibi geldi. Jun pyo ile Jan Di konuşurken kesildi. Acaba normalde böyle mi? yoksa site de bir hata var ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en son kumsalda oluyor hepsi geliyor gu jun pyo ve sonra f4 denize bakıyorlar orada bitiyor dizi muhakkak yarım kalmıştır bunun için koreanturk ve yeppudaa dan bence izlemelisiniz hatta başka siteler yerinden bu iki siteden izlerseniz dizileri daha kaliteli alt yazıya ulaşabilirsiniz ben genelde bu ikisinden izliyorum :)

      Sil
  6. Bu diziyi çok seviyorum keske bitmeseydi çok gzldi -_- berki bi sans çekimleri yapılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezon mu belki ilerde yapılır tabi ki farklı oyuncularda farklı konuyla :) ama bu yıl ya da önümüz yılla ilgili dizi hakkında 2. sezon hakkında bir bilgi yok :)

      Sil
    2. İns Yanit İcin Tesekur ederim

      Sil
    3. rica ederim her zaman (:

      Sil
  7. ben asyadizileri'nden izledim, dediğiniz gibi yarıda kesilmiş, youtubedan buldum o kısmını izledim :) Bir de Japon versiyonuna göz gezdirdim ama, herkesin oradaki hikaye daha güzel, daha bütün demesine rağmen bana çok kopuk geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım :) o kısmı bulmana çok sevindim izlemene :) her zaman diyorum yeppudaa ve koreanturk en iyi izleme siteleridir :) çoguna kopuk geliyor çogunun hoşuna gidiyor sanırım alışmaya baglı japon dizi çok izlemiyorsan ondan öyle gelmiştir banada bazen japon dizileri çok yarım geliyor :) genelde kore dizisi izleyince onun gibi bekliyoruz :)

      Sil
  8. gerçekten boys over flowres 2 sezon çıkacak mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda da dedigim gibi hayır :) çıkmayacak

      Sil
  9. ya şu boys over flowers'ın after story diye devamını yapmışlar jun pyonun bir tek alt yazısı var diğerlerinin alt yazılı olanı var mı ve ya bilen varnı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukardada bahsetmiştim özel bölüm olarak geçiyor o Boys Over Flowers Finale Special olarak ara birde umarım çıkar bende baktım daha önceden ama çevirileri yok :)

      Sil
    2. peki boys over flowers gibi önerebileceğiniz bir dizi veya film var mı?

      Sil
    3. bir kaç okul dizisi sayayım size isterseniz siz inceleyin dizileri ona göre izlersiniz ;

      Dream High 1 ve 2,School 2013,What’s Up?,playful kiss,reply1997,God of Study,Adolescence Medley ,to the beautiful you,heartstrings,Mackerel Run,Monstar,I Am Sam

      aklıma gelen bunlar birde bu yılın sonunda yine lee min ho (gu jun pyo) nun lise içerikli dizisi yayınlanacak sanırım ekim ayında

      http://yeppudaa.com/showthread.php?t=49957-The-Heirs-2013-G-ney-Kore-Dizi-Tan-t-m
      burdan içerigi inceleyebilirsin...

      Sil
  10. ben medya tavada okudum da yaban çiçeğinin adı önce kavak yellerine sonrada güneşi beklerken çevirilmiş rezillik bu ne rezalet böyle kimse oradaki oyuncuların yerini kullanamaz ama aynı şekilde devam edeceği ne sevindim diğer türlü hiç kimseye tasiye etmem türk versiyonu olursa reytingler yere düşer birdaha kalkamaz aynı şekilde yanigüney kore filmi olarak DEVAM ETSİİİİN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güneşi beklerken şuan oynuyor reyting birincisi ama ben pek begenmedim ilk iki bölümünü izledim denilene göre sadece ilk bölümlerde boftan alınan yerler olmuş şuan dizi farklı şekilde ilerliyormuş yani iki dizinin birbiriyle alakası yokmuş bof 2009 da oynadı şuan 2013teyiz dizinin devam etme 2. sezonu diye birşey olmaz zaten :) kaç yıl geçmiş :) üsttede zaten yeniden çekilse neler olcagını yazmıştım :D

      Sil
  11. Lee min ho nun izlediğiniz güzel dizilerden söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki söylerim;
      Faith (tarihi fantastik 2012)
      City Hunter (aksiyon drama 2011)
      Personal Taste (romantik komedi 2010)
      Boys over flowers (romantik komedi 2008)
      I'm Sam ( okul Romantik, Komedi 2007)
      Mackerel Run (okul spor komedi 2007)

      bu dizilerini izledim

      bu arada the heirs diye dizisi başlıyor 9 ekim de lee min ho nun onda haftalık olarak yayınlandıgı dönemde izlemenizi tavsiye ederim
      tanıtım link:
      http://yeppudaa.com/showthread.php?t=49957-The-Heirs-2013-G-ney-Kore-Dizi-Tan-t-m

      Sil
    2. boys over flowers

      Sil
  12. demek 9 ekim.dogum günümde the heirs bana müthiş bi hediye olacak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden dogum günün kutlu olsun :p

      Sil
  13. The Heirs Trt Okul da yayinlabilir mi ? Acikcasi cok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcası yayınlanabilir neden yayınlanmasın istemeye bağlı toplu halde trtokul'un facebook ve twitter adresine yazılırsa ısrar edilirse BOF gibi yayınlanır oyuncuların hayran gruplarının birleşip ortak zamanlı olarak baskı yapması gerekiyor BOF Türkiyede yayınlandıysa sebebi turkish minoz'un ısrarlarıdır mesela belki yine aynısı yapılır kim bilir. :) bende isterim şahsen çok güzel olur geçen kış her cumartesi çok eglenceli geçmişti :)

      Sil
  14. ben lee minho hayranıyım açıkçası lee minhonun hiç bir filmini izlerken boy over flowers taki gibi zevk almadm :) <3 bide bişey sormak istiyorum jandi ve go jun pyo gerçek hayattada bi ara sevgililermiş doğrumu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok iyi dizileri var LMH nin city hunter,faith,personal taste bunlar bayagı iyiydi the heirsi begenmedim bir tek dizilerinden LMH ya göre basit kaçmıştı çok iyi dizilerin oyuncusu LMH çok başarılı biri yakışmadı heirs ona özelliklede city hunter ve faith ardarda oynadı ikiside çok iyiydir ardından heirs biraz göze battı ,yok hayır onla değil city hunterden kim Nana (park min young) ile sevgililermiş denildi ama ayrılmışlar denildi ne kadar dogrudur bilinmez çok önceleri söylenen bir olaydı zaten city hunter dizisinin oynadıgı zamanlardan, jandi (goo hye sun) ile dizideki woo bin (kim joon ) ile nişanlı oldugu iddası vardı son olarak ne durumda o iddia bilmiyorum :D

      Sil
  15. eyer biliyorsaniz kim so eun ve jung il woo dizisinin adini yazin;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim soo eun nun dizilerine buradan : http://wiki.d-addicts.com/Kim_So_Eun
      Jung II Woo nun dizilerine buradan : http://wiki.d-addicts.com/Jung_Il_Woo

      bakabilirsiniz :)

      Sil
  16. ben kim so eun ve jung il woo`nun birlikde oynadigi diziyi ariyorum ikisinide ayrilikda arasdirdim ama bi sey bulamadim lutfen sizde bi goz atin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım birlikte oynadıkları dizi ve ya sinema filmi yok maalesef :)

      Sil
  17. ben dizilerinin afislerin ve qala gecesi cekilen fotolarini gormusdum ama oyle bir dizi yoksada siz benden iyi bilirsiniz tabi her sey icin tesekkurler:)) yeni bir dizide gorusmek uzere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link atar mısın merak ettim 2. sezonun gala gecesini :S
      yok 2. sezonu cici zaten 16. bölümden sonrası 2. sezon olarak geçiyor :) üstte dipnotta da yazmıştım :)

      Sil
  18. Ben bu dizi yi çok seviyorum kızlar ve erkekler hepside çok tatlı ve 2 sezonu yok zaten bunu herkes biliyor sanîrım dizi yeni varsa banq ônerir misiniz elif ela b

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yani :S yeni dizi derken :S bofun yenisi mi :S

      Sil
    2. Hayır ona benzer güzel diziler ve bu ara bu güneşi beklerken bana cok boys over flowors un ilk 2 ve 3 1 bôlümleri çok benziyor sizce haklımıyım yanıtlarmısını :) elif ela b daha fazla bilgi fecebook

      Sil
    3. evet ilk zaten boftan esinlenerek başlandı o diziye daha sonrasında konuyu değiştirdiler :p anladım lise tarzı dizi istiyorsunuz okul dizisi
      The Heirs
      School 2013
      Adolescence Medley
      Dream High 1 ve 2
      Monstar
      Whats Up
      God Of Study
      Playful Kiss
      Makrel Run
      Düşlerimin Prensi (princess Hour)
      Sunkyunkwan Scandal
      To The Beautiful You
      Shut Up: Flower Boy Band
      After school bokbulbok
      Heartstrings
      Flower Boy Ramyun Shop

      bunlar okul dizileri :)
      daha fazla dizi önerisi için bloguma göz atmanızı öneririm :)
      sizde dizi önermek isterseniz
      http://renklitirtil.blogspot.com.tr/2013/06/bana-kore-dizisi-oner.html
      bu konuya öneride bulunabilirsiniz :)

      Sil
    4. gunesi belerkendizisi bofun 1 2 3bolumlerine benziyodu ama bofu azerilerin bi lafi var yixib suruduler :))

      Sil
    5. naparlar :) yani Türkçesi ne ki onun :p

      Sil
    6. eheheh yani bofu gunesi beklerkende kotu cekdiler ben beyenmedim o demek :D
      mesela bi kitap okursun beyenirsin sonra o kitabin filimini cekerler ama beyenmezsin ve dersin oyle bi eseri bu flimde yikib suruduler yani kotu cekdiler hic beklediyim gibi olmadi deyisdirdiler olmicak sahneler cekdiler yani oyle umarim fikirimi doru anlatmisimdir tatli kiz :)) biraz qarip gele bilir ama halk tabirile kisaca boyle

      Sil
    7. evet haklısın maalesef Türkiye için bu konu kanayan yara kitap versiyonlar kore,hint ve amerikan versiyonlar fazla çıkmaya başladı sanırım Türk senaristler son yıllar çok üşengeç ve tembeller umarım şu ölü topragını üzerlerinden atarlar kısa sürede de özenti çakma işler yapmaktan vazgeçip hayal güçlerini kullanmaya başlarlar eski diziler, filmler bu yüzden hep başka kalıyor insan için özlüyor insan o günleri Türk televizyonunda

      Sil
    8. evet bencede ama bazan bu versiyonlar basarili oluyor yani 20% kadarcik:)) baska bi ulkeden konuyu almasi okadarda kotu deyil onemli olan iyi olmasi ama beni en cok rahatsiz eden muhtesem yuzyildaki tarihi berbat gune koymalari kitaplar falan filan nede olsa bi hayel urunu ama bu tarih hemde bi cihan imparatorlugunun tarihi gercekden cok kotu ama iyi bu sezon bitiriyolar zaten her oyuncununda basina bi seygeldi senarist oldu meryem uzerli oyle iste yani anladin sen onu neyse tatli kiz... :D (azeri kizi)

      Sil
    9. biri biter biri başlar :) gerçi muhteşem yüzyıl gibi bir sürü öyle dizi yapmaya çalıştılar tutmadı ama neyse :)

      Sil
  19. BOFun ozel bolumlerine nerde baka bilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarayıcıya Boys Over Flowers Finale Special yazarak taratabilirsiniz bildigim kadarıyla Türkçe alt yazı yok orijinal dilde izleyebilirsiniz Türkçe alt yazı aramakla ugraşmanıza gerek yok :)

      Sil
  20. boys over flowers bu kadarmi guzel boyle fan olmussunuz ben pek resimlerini beyemmedim

    YanıtlaSil
  21. Ya peki sevmiyorsanız bu diziyi niye yorum yaptınız ben.kendim 3 senedir turkiyede yasıyorum ve turkceyi soktuğüme inanıyorum ve bende boys over flowors çok seviyorum herkeside izlemeye öneri yspabilirim özellikle kore japon çin hayranları izlesin gel gelelim boys over flowors un 2 sezon bölümüne 2 sezon yok ve jaten herkes mutlu icinde yasayip gittiler jandi kum ve lee min ho jaten evlendiler jihoo da doktor oldu öbur gruplarda mutlu oldular dizi oylece bitti ve hepsi yeni dizi cevrilmek isteyenler icin dizi bitti umarim yanlıs bisey yazmamisim :) ;) z:) oppam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır dogru yazmışsın gerçi spoiler vermişsin ama neyse üsteki yorumaydı galiba ön yargı fena yapılcak yok zaten asla kore dizisi izlemesin böyle düşünen sadece resimlerine bakarak karar vermiş begenmemiş izleme yok tabi :) ama fan olmuşsunuz diyor neyse bu konuda yorum yapmıcam yorum için teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
    2. zuhalcim sen soyluyosunya spoil vermeyin :) artik bofa bakmayanmi kalmis canim bence o resimlerinden sonuc cikaran arkadas bizimle alay etdi bof yani ben Azerbaycandayim bofu biliyorum o mu bilmicek yani doruya doru 2 yila gidiyo bofun Turkiyede olmasi ben bofa bakmiyan bi kore fani gormedim tabi olabilirde ama buyuk ihtimalle olmaz f4 du bilmiyen bi kore fani gormedim

      Sil
    3. evet cici bakmayan var her geçen gün yeni kore fanı oluyor ve daha izlememiş oluyor :)

      Sil
  22. diymi bende anlamadim bendede on yarqi vardi ama bu kadar diyildi sonucta bof yani :)) resimlerindende anlasiliyoki okul hayatindan :)) (azeri kizi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D evet ama resimlerden karar veremezsin ki :)

      Sil
    2. Evet doğru sôylüyorsunuz

      Sil
  23. :D (azeri kizi)

    YanıtlaSil
  24. bof guzel dizi evet ama orada en sevdiyim cift yi jung ve ga eul birlikde kalmalari cok hizli gelisdi ama japon versiyonunda daha kotuydu gerci buna sukur etmek lazim:))
    bofun japon rus amerkan versiyonu var ama bence bof gibi olamazlar karakterlerinede bi goz atmistim oyunculuklarini bilemem on yarqili davrammak istemem ama karizmada koreni kecemezler bence benim fikrim tabi tatli kiz:))))) (azeri kizi)

    YanıtlaSil
  25. Evet doğru :)

    YanıtlaSil
  26. Siz azeri kızı diye kime söylüyonuz merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimseye söylemiyor diger adsız kişilerle karışmamak için blogumun müdavimleri nick kullanıyor nicki o noldu ? ^_^

      Sil
    2. Hım hım bane ne diyeceksiniz

      Sil
    3. azeri kızı senmisin :D

      Sil
    4. hmm :D şimdi herkes sonuna nick ekliyor sende bi nick bulsan ya da ismini yazsan sonuna olmaz mı :D o yüzden karıştırdım :D kusuruma bakma :)

      Sil
  27. azeri kizi benim ben Azerbaycanda yaziyorum onun icin bana azeri kizi diyolar kac gundu bilgi sayar bozuk oldugundan yazamiyorum sizlere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin benim o cici:D

      Sil
    2. aslinda azeri kizi diye bana hitab etmelerini ben istedim:D

      Sil
    3. Hİm memnun oldum bende elif ela b

      Sil
    4. memnun oldum elif ela bende zehra:D(azeri kizi)

      Sil
  28. Ozaman bofun tekrarini yayinlasinlar čúnku ben hep internetten izlemekten yoruldum en axindan televizyondan izlemek bixe daha iyi gelir diye dúsünúuorum ve ayrica lee min ho ve goo hye dun hastasíyim lüyfen bu dediklerimi uygulauin :| (selin dayan) minsun<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trtokulu sürekli takip etmen gerekli ara ara denk geliyorum tr saatiyle gece filan yayınlıyorlar :)

      Sil
  29. Lee min hoo nun filmleri varsa söyleyin lütfen ben bir tane filminide izledim adıda city hunter tavsiye edrim ama türkçe alt yazılı izleyebilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi: çevirisi olan diziler
      The Heirs (SBS, 2013) (başrol)
      Faith (SBS, 2012) (başrol)
      City Hunter (SBS, 2011)(başrol)
      Personal Preference (MBC, 2010)(başrol)
      Boys Before Flowers (KBS2, 2009)(başrol)
      I'm Sam (KBS2, 2007) (ana rol)(izlemedim)
      Mackerel Run (SBS, 2007)(başrol)
      Secret Campus (EBS, 2006) (anarol)(izlemedim)
      Romance (MBC, 2002) (rol) (izlemedim)

      Film: (izlemedim ama çevirisi olan filmleri)
      Our School E.T (2008)
      Public Enemy Returns (2008)
      Humming (2007)
      Arang (2006)

      Sil
  30. boys over flowers pek sevmedim siz bunun neyini sevdiniz ben anlamadim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak arkadasim sevmiyosan niye yaziyosun biz seviyoruz cok basit neyini anlamiyosun ben BOFu seviyorum hepde oneririm neden insanlarin zefklerine sayqisizlik ediyosunuz lutfen ama boyle olmazki

      Sil
    2. hoşgeldin :) kendi görüşündür saygı duyarım herkes sevmek zorunda değil zevkler ve renkler tartışılmaz sorgulamasaydın iyi olurdu ama sorgulamışsın sorgulamışsın ozaman kendi adıma söyleyim bana hitap ediyor çünkü kalbime dokunan bir dizi bir aşkın insanı nasıl değiştirdigini ya da hayatın zorluguna karşı bir insanın nasıl çabaladıgını görüyorum. Aslında dizide zaman zaman hayata karşı ders verdigini anlıyorum ben bu yüzden seviyorum bi başkası oyuncusu için sever bir başkası komik yönünü bulur sever yani bu zevk meselesidir seni anlıyorum bazen bazı dizileri sevmeyebiliriz mesela bende monstar dizisini hiç sevemedim ama seveni çok neden sevdiniz bu diziyi diye sormam tuhaf olur seninkide o hesap olmuş :) bloguma tekrar beklerim

      Sil
    3. birde blogumda tartışma olmasın herkesin kendi düşüncesidir.

      Sil
    4. Bence de tartişmaya hiç gerek yok :) yanlizca kibar bi dille konuşmak lazim seninde de diyin gibi zevkler ve renkler tartişilmaz her kesin kendine aid zevkleri vardir eyer bi şeyden hoşlanmadiysanizda onu kibar bi dille söylemek lazim çünkü biri bi şeye o kadar önem verir ki ona kötü bi laf söyelerken ona bu laf dokunur ama buda kabalik yapmaya asla mazeret diyildir :)) (azeri kizi)

      Sil
  31. Ben yorum yapdim sadece kibar olmiycak ne yapdimki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) yorum yapmanda bi sakinca yok olamaz da zaten sadece yorumunda yazdigin "siz bunun neyini sevdiniz ben anlamadim ya" cümlesi bazi arkadaşlarimiza göre kibarlik dişiydi canim :) bu arada sana hoşgeldin bile söyleyemedim umarim sik-sik yazarsin buloga canim ve kendine bi nick eklesen iyi olur :) (azeri kizi)

      Sil
    2. Selam azeri kizi :) anliyorum evet biraz o lafim kabaca seslendi sizinde dediğiniz gibi zevkler tartişilmaz neyse ben bu olayii unutdum umarim konu kapanir :) tama, canim buloga sik-sik yazmaya çalişicam bu arada ben Zehra nick olarak kendi adini kullanicam seninle tanişiğima memnun oldum azeri kizi :) bu arada Türkçeyi bizden iyi biliyorsun canim :)

      Sil
    3. Selam :) A a ne güzel benimde adim Zehra :D tanişdiğimiza memnun oldum Zehracim:)) evet kendimi övmek gibi olma sin türkçeyi sizden bile iyi biliyorum şaka-şaka idare ediyorum işte bazan azericede atiyorum araya sözlerin yazilişini bilmiyorum mesela 'degil mi?' ben yaziyoru 'diyilmi' derine gidemiyorum bunlarida Zuhalciyimden öğrendim :D neyse bize Kore dizilerinde önerir sin her halde ben sana bir tane öneri cem şimdi 'empress ki'

      Sil
    4. kim kim anlamadım :D neyse yazışmışsınız aranızda konuşulmuş galiba :D

      Sil
  32. Merhabalar size bişey sormak istiyorum izninizle. Bof cok seviyorum ve kaç kere tekrarini izledigimi hatirlamiorum biraz önce youtube da gezinirken 5 yıl sonra boys over flowers die bi video gördüm klip tarzı şeyler ve sadece F4 var kısa kısa onları göstermişler ne kayu nede jandi yok go jun pyo jandiye çikolata falan hazilrliyor bundan bi bilginiz varmı bu videolarin dvm varmı çok merak ettim lütfen cvp verirmisiniz? Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/media/set/?set=vb.105655429489764&type=2 buradan ileri butonuyla izleyebilirsin bu arada tek bir diziye baglı kalmana üzüldüm boftan daha iyi diziler var :)

      Sil
  33. Bisey soracam bu lee min ho ve gu hye sun un düğün fotograflari noluyo baska bir dizi felan mi cevaplarinizi bekliyorumm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok değil photoshop yapmış biri şaka amaçlı 2. sezon diye :)

      Sil
  34. Bisey daha sormak istiyorum... :) Lee mon ho ve Gu hye sun un birlikte oynadığı (Bof'un dışında) dizi yada film felan varmi 2 sorumada cevap verin lütfeenn ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yok :) Koo Hye Sun'ın oynadıgı diziler
      Angel Eyes (SBS, 2014)
      Absolute Boyfriend (FTV, 2012)
      Take Care of Us, Captain (SBS, 2012)
      The Musical (SBS, 2011)
      Boys Before Flowers (KBS2, 2009)
      Strongest Chil Woo (KBS2, 2008)
      The King and I (SBS, 2007)
      Pure 19 (KBS1, 2006)
      Ballad Of Suh Dong (SBS, 2005)
      Nonstop (MBC, 2005)
      Drama City (KBS2, 2004|2005)
      August Rush (cameo, 2007) (film)

      Lee minho'nun oynadıgı film diziler

      Dizi

      The Heirs (SBS, 2013)
      Faith (SBS, 2012)
      City Hunter (SBS, 2011)
      Personal Preference (MBC, 2010)
      Boys Before Flowers (KBS2, 2009)
      Get Up (MBC, 2008)
      I'm Sam (KBS2, 2007)
      Mackerel Run (SBS, 2007)
      Secret Campus (EBS, 2006)
      Love Hymn (MBC, 2005)
      Nonstop 5 (MBC, 2004)
      Sharp 1 (KBS2, 2003)
      Romance (MBC, 2002)

      Film
      Gangnam Blues (2014)
      Our School E.T (2008)
      Public Enemy Returns (2008)
      Humming (2007)
      Arang (2006)
      Ghost Lives (2004)
      Repechage (1997)

      Sil
  35. Siz yinede arastirin lutfen bunlarin isi belli olmuyo :) 2. Soruma cevap vermediniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 sorunuzada cevap verdim :S hayır photoshop fotograf ki zaten lee min ho nun kafasının shop oldugu belli :) Gelinlikli olan resimler Pure 19 dizisine ait normalde orijinalindeki erkek de başrol oyuncusu seo ji suk orijinali budur : http://i924.photobucket.com/albums/ad81/KRW_album/Misc/Pure19_2006_Snapshots08.jpg

      Sil
  36. Pardon gormemisim tesekkur ederim .. :)

    YanıtlaSil
  37. Fotograflar hic fotosopa benzemiyo yaa benim icimde kalir ogrenmesem lutfen bana kesin bi bilgi verinnn :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin bilgi veriyorum Pure 19 dizisine ait fotolardan seo ji suk 'un kafasını kesip Lee min ho nun kafasını yerleştirmişler.

      Sil
  38. Vay zalimler.... :'( ;( Vicdansızlar.. Yaktılar Bu Yüreklerimizi ...

    YanıtlaSil
  39. Photoshop yapanlarr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihihi ah şu psciler :D

      Sil
    2. Aynen yaa ;( Onlardan biri değilsin demi :D

      Sil
    3. ps ile aram iyi değil :D

      Sil
    4. :D (Benimde) :p

      Sil
    5. :'( :D :D :D

      Sil
    6. Şeyy yaa bu kore dizilerinin oynadığı kanal varya SBS veya baska bi kanal nerden bulabilir im arıyorum bizde yok :( lütfen yardımcı olunn. Tsk ederm..

      Sil
    7. orijinal dilde mi izlicen :)

      http://canlive.tv/category/374/south-korea.html
      buradan :)


      Sil
    8. Ay ben unutmuşum yha orjinal dil demi :D Ahahha yinede tsk ederm turkce altyazili olan bi kanal yok demi ?

      Sil
    9. dizilerin çeviri siteleri var kanal yok :D
      http://www.koreanturk.com/ (bayraklar Türk bayragına dönünce çeviri gelmiş oluyor )

      http://yeppudaa.com/ ( http://yeppudaa.com/forumdisplay.php?f=249 )

      Sil
    10. Siteleri biliyorum kanali varmi diye merak ettim :) tskler cok ugrasiyosun bizimle k.b şeyyyy bof tan baska onerdigin harika diyebilecegim bir dizi onerebilir misin bana ? :D

      Sil
    11. yok maalesef trt kore tarzı bir kanal açılması için ısrar ediyoruz :D

      Fated To Love You (kore)
      Grandpas Over Flowers Investigation Team
      Cunning Single Lady
      Emergency Man and Woman
      Bride of the Century
      A man from the stars
      Big
      Lie To Me
      Wild Romance
      Oh!My Lady
      :) dizilerini öneririm :)

      Sil
    12. :D ben bitane demek istemiştim :)) en iyi hangisi sence tsk ederm ..

      Sil
    13. Fated To Love You (kore) :D

      Sil
    14. Saqoll :D izlicem yorumlarımı beklee ;)

      Sil

...Paylasımlarım bana özgüyse alıntı yaparak alınız... renklitirtil'a ait olan renklitirtil'a kalsın yoksa her türlü yola başvururum (: LÜTFEN BLOG LİNKLERİNİZİ VE SOSYAL HESAP LİNKİNİZİ PAYLAŞMAYINIZ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI SİLİYORUM. Bloguma Tekrar beklerim ... zhl:)