Bel bükücü faturalar

Ülkeme aşıgım ülkemi için ölürüm ah şu faturalarda olmasa ..Anasını satim 1.300 maaş giriyor eve 500 ü faturalara gidiyor sanki işletme işletiyoruz her ay faturalara verdigimiz paralardan belimiz bükülüyor birde üniversitede kardeşim okuyor iyice belimiz bükülüyor belki okulu aynı şehirde olsa o kadar yük olmazda farklı şehirde olunca haliyle gidiyor para su gibi maaş mı alıyoruz
 yoksa aldıgımız gün  ayın sonu mu oluyor belli değil.Faturarlar o kadar yüksek ki her faturada gözlerimiz yuvalarından çıkıyor 98 lira elektirik 40 lira su 64 lira internet 33 lira ev telefonu ve daha bir sürü fatura bugün faturalı cep telefonlarından birini kapattırdık kardeşim diyor ki 1 ayda sadece 1 kereligine 15 dakika konuştum telefonum hep kapalıydı gelen fatura 81 lira :S Arkadaş bu ay dinimiz imanımız gevredi vergilerde gelince para 0 ı buldu..Şimdi bunu niye yazıyorum dert mi yanıyorum hayır belkim bir devlet büyügü nette surf yaparkene yazımı görür de azcık insaf eder şu pahalılıga bir çözüm getirir diye düşünerek yazıyorum..Makarnada çok yemiyoruz ki pastaya dönelim öyle bir durumda yok ortada oyh hayat oy çok pahalısın ...Turkcell faturalı hat kapattırmaya 50 lira para aldılar  kapattırmak bile para.
Bari kafa dagıtmak için evlenip bir bebek yapsam da sevsek  ama o da masraflarıyla para ister ..Bebekten önce evlilik için para gerekli.ammmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ne dersem diyim öylede böylede biz böyle yaşamaya mahkumuz galiba...


Yorum Gönder

0 Yorumlar