Su Faturamı Ödedim

http://renklitirtil.blogspot.com/2013/03/185-in-onemi.html daha önce bu konuda bahsetmiştim yinede özet geçeyim  faturam bayagı kabarık gelmişti ve bende  küçük bir şok geçirerek  hakkımı  aramaya çalışmıştım  konuyu okursanız şayet daha detaylı anlattım...Bugün  o fatura için büyük gündü  faturam değişmemişti ve  telefonla hakkımı aradıgım için  gerçekten yapıldı mı yapılmadı mı  emin değildim ..Büyük gün geldi çattı bende sabah postane yolu tuttum   ALLAH'a dua ede ede girdim kapıdan sıram gelince  veznedeki  hanıma olayı söyledim  sagolsun oda bir baktı önce  benim 98 liralık faturam 19 lira  olarak oradan gözüktü...Aradaki farka dikkat edin ve okutturan görevlinin yaptıgı  büyük hatayı görün ... O telefonla  benim faturamı düzelten  görevliden ALLAH razı olsun ...Sonuçta annelerimiz,babalarımız 1 lira  için  ne kadar çalışıyorlar  o kadar rahatladım ki  faturam normal  ödemem gereken  rakama   dönünce  rabbim  bir daha  böyle şeyler yaşatmasın  bize ve sizlere  lütfen  faturalarınızın son göstergesine ve sayacınızın son göstergesine bakın karşılaştırın ....


Yorum Gönder

0 Yorumlar