Sayfanın Sağına Facebook-Google+ -Twitter Sekmesi ekleme

Selam okuyucu uzun zamandır profilime ekledigim eklentilerin kodlarını paylaşmıyordum.İşte tam zamanı dedim    yeni bir kod buldum... Geçen gün nette gezerken koddostu sitesine rastladım  bu siteyi çok çok sevdim... (http://www.koddostu.com/search?max-results=1000 ) acayip iyi kodlar var... Bugünde size koddostu sitesinden aldıgım profilime yeni ekledigim  sayfanın sag köşesinde olan  sosyal menu kodunu  paylaşacağım...


Öncelikle her zaman ki gibi ;


Kendi blog linkinizden: Tasarım >Yerleşim>Gadget Ekle>HTML/JavaScript>İçerik>Kaydet


Tumblr içinse: kendi profilinden: Kişiselleştir>HTML'i Düzenle>Kodların En altında yani sonunda </body>kod</html> vardır bu ikisinin arasına kodu ekle>Önizlemeyi Güncelle>Görünüm>Kaydet>Kapat



bu uygulamayı yapıyoruz bu kadar :)


KOD:

<!-- Koddostu Sosyal Menü Başla -->
<script type="text/javascript">var smtabs_id = "1.0@2465@b17ecf1c48e56f5ee3f9d7c61367750c@com/b//2465";</script>
<!-- BURAYA  PROFİL  VE YA SİTE LİNKİNİZİ ATIYORSUNUZ -->
<script type="text/javascript" src="http://cdn.socialmediatabs.com/loader/loader.1.0.min.js"></script>
<!-- Kod İçerisinde Değişiklik Yapmayın -->
<style>#smtabs_help{display:none !important;}</style>
<!-- Koddostu Sosyal Menü Bitir -->
(alıntı)


bu kod bu eklenti ne işe yarıyor onuda anlatayım size bu kod  eklentiyi eklediginiz  sitenin  reklamını yapmanıza yarıyor yani tıklandıgında facebook grubunuza gitmiyor  atıyorum blogunuzun linkini facebook hesabınıza yolluyor  yani bu işe yarıyor...


Yorum Gönder

0 Yorumlar