28 Mart 2013 Perşembe

Kutsi Bilmem Anlatabildim Mi Albümü

Kutsi'de Farkını koydu...


  Son günlerde güzel albümler tek tek geliyor ... Kutsi de farkını koydu.Kutsi'nin albüm  çıkardıgının farkına varanların albümü paylaşma hevesi başladı sosyal medya'da..Son olarak bugün ttnet müzik  sitesine de albümü düştü bizim karizmatigin..Albümü harika olmuş  geçen  bu boşlugu bana göre gökhan özen doldurdu demiştim ama kutsi de  bunun  farkına varmış olmalı ki  harika bir albüm yapmış... Kutsi  bütün albümleri tutan ve bütün şarkıları  hit kazanmış nadir sanatçılardan biridir benim gözümde..Bu albümü de bir başka olmuş karizmatik adamın...Kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim...Gitgide  uzun süredir  dogru albüm gelmeyen bu piyasaya iyi  sanatçılardan iyi albümler gelmesi dilegiyle...Umarım kutsi yolun açık olur albümün daha fazla  farkedilir ve çok satar ya da yasal olarak indirilir....
Çıkış Tarihi: Şubat 2013




(Dipnot : Bu konum telif hakkına maruz kalmış taslaga alınmış  merak ediyorum yasal olmasının altını çize çize kendi düşüncelerimi yazdıgım ve POLL MENAJERLİK FİLM in kendi sitesinde paylaştıgı linkleri http://www.pollproduction.com/album_detay.php?id=60  paylaştıgım halde sanki korsancılık yapmışım gibi telif hakkı denilmesine şaşırdım görende gerçekten yapmışım sanar..Ben bi nevi sevdigim sanatçının dinledigim sanatçının  reklamını yaptım ben blogumda tutup bi yerden indirip sonra bi siteden upload edip alın indirin demedim telif hakkını ihlal ettigimi düşünmüyorum. )




Uyarı !
DMCA TakeDown Notice - Telif Haklari Ihlali Bildirimi
Sanatçıya ait şarkı sözü telif hakları kapsamında olduğundan blogumdan yayını kaldırılmıştır. Bloguma gelen uyarı:
Dijital Binyıl Telif Hakkı Yasası'na (DMCA) göre blogunuzdaki bazı içeriklerin başkalarının telif haklarını ihlal ettiği iddiası Blogger'a bildirildi. Bu nedenle söz konusu yayınları \"taslak\" durumuna aldık. (Bunu yapmamamız, özelliklerine bakılmaksızın telif hakkı ihlali iddiasına maruz kalmamıza neden olur. Hak ihlalinde bulunduğu iddia edilen yayınların URL'lerini bu iletinin sonunda bulabilirsiniz.) Bu da, yayınınızın ve ilgili resimlerin, bağlantıların veya diğer içeriklerin yok olmadığı anlamına gelir. Söz konusu içeriği kaldırmak üzere yayını düzenleyebilir ve yeniden yayınlayabilirsiniz. Bu durumda okuyucularınız ilgili yayını yeniden görebilir. Bilgilendirme: DMCA, telif hakkı ihlali durumunda çevrimiçi hizmet sağlayıcı yükümlülüğüne ilişkin yönergeler sağlayan bir ABD telif hakkı yasasıdır. Burada söz konusu olan içeriği yayınlama hakkınızın olduğunu düşünüyorsanız karşı bildirimde bulunabilirsiniz. Karşı bildirimde bulunmak dahil olmak üzere DMCA politikamız hakkında daha fazla bilgi için lütfen http://www.google.com/dmca.html adresini ziyaret edin. Aldığımız bildirim, kişisel olarak tanımlayabilecek bilgiler kaldırılmış olarak Chilling Effects (http://www.chillingeffects.org) hizmeti tarafından çevrimiçi olarak yayınlanacaktır. Bu işlemi DMCA uyarınca gerçekleştiriyoruz.http://www.chillingeffects.org/search.cgi adresindeki Chilling Effects arama sayfasına giderek ve kaldırılan blog yayınının URL'sini girerek içeriğinizin kaldırılmasıyla ilişkili DMCA bildirimini arayabilirsiniz. Söz konusu içeriği kaldırmadan yayını yeniden yayınladığınız bize bildirilirse yayını siler ve bunu sizin tarafınızdan gerçekleştirilmiş bir hak ihlali olarak sayarız. Hizmet Şartlarımızın yinelemeli olarak ihlal edilmesi, hesabınıza karşı alınacak, blogunuzun silinmesi ve/veya hesabınızın sonlandırılması gibi daha ileri derecede düzeltici önlemlerle sonuçlanabilir. Bu bildirimle ilgili yasal konularda sorularınız varsa kendi yasal danışmanınızdan bilgi almanız gerekir. Saygılarımızla, Blogger Ekibi Etkilenen URL'ler:http://renklitirtil.blogspot.com/2013/03/kutsi-bilmem-anlatabildim-mi-albumu.html

Bu Konu Blogumdan Kaldırılmıştır.
Tüm Blogcularımdan özür dilerim.
NOT: Bu konuyu  hiç bir kar gütmeden paylaştım maddi hiç bir kazancım olmamıştır.




2 yorum:

  1. yazıklar olsun , çatır çatır albüm indirten sitelere bakmazlar böyle bloglar ile uğraşırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yazmışsın malesef başıma geldi kesinlikle yasal olmayan link paylaşmamıştım ...Ama albüm indirten sitelerle aynı yerde blogumun linki yer alıyordu...Birde şarkı sözü paylaşmakta tuhaf ama telif hakkına giriyormuş ögrenmiş oldum bu sayede Yorum için teşekkürler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
...Paylasımlarım bana özgüyse alıntı yaparak alınız... renklitirtil'a ait olan renklitirtil'a kalsın yoksa her türlü yola başvururum (: LÜTFEN BLOG LİNKLERİNİZİ VE SOSYAL HESAP LİNKİNİZİ PAYLAŞMAYINIZ PAYLAŞANLARIN YORUMLARINI SİLİYORUM. Bloguma Tekrar beklerim ... zhl:)