Uçuklu Dudak bir başkadır



Sabah bir uyandım  üst dudagım  uyuşuk ve acıyor   aynaya koştum bir baktım üst dudagım kocaman . :(
Yine uçuk çıkmış yine yine yine... Oysaki aynı yerde geçen hafta çıkmış ve yeni iyileşmişti  bu nenin nesi anlamadım  doktorada gittim ama oralı değil benim uçuk nasıl bir pislikse yapıştı gitmiyor...Bir de doktor demişti ki  bu ilaçları iç  kremleri sür bir daha çıkmayacak ...Düzenli kullandıgım halde ilaçlarımı yine çıktı bu pislik ... Aile hekimine şimdi ne desem boş  beni mi kandırdı ne? Artık öyle bir alışmışım ki uçuga bazen karizmatik bile geliyor sanki bir parçam gibi oldu  2 haftada bir çıktıgı için  bu sanki artık  normal gibi  geliyor...Bide acımasa süper olacakta meret  çok pis acıyor yahu  ha birde sonrasında kabuklaşması var  böyle  elin hiç oradan gitmiyor onu soymak için can atıyorsun  ve  her seferinde kanatıp  ilk günki  acıyı çekiyorsun buda paha biçilemez bir şey..Her neyse ben bu uçukla  yaşamaya makumum galiba... 



Yorum Gönder

0 Yorumlar